Thursday 1 March 2012

kisah sahabat..

kadang2 kita fikir kita ada banyak sahabat padahal yang sebenarnya kita sendiri pun tak tahu yang mana kawan mahupun lawan..orang2 dulu selalu kata "cari kawan buar yang berjenis sikit supaya tak merana hidup"...tapi,jenis yang macam mana ye??boleh sesiapa bagitahu kat aku?? ;)

aku suka bila tengok kawan2 aku happy , gelak2...tapi,aku cepat tersentuh bila aku tengok kawan aku menangis... aku tahu aku bukan insan yang sempurna, aku bukan kawan yang baik tapi cukuplah sekadar aku masih di ingati oleh kawan2 aku... aku rasa orang yang paling dekat dengan aku adalah kawan.. kawan tahu segalanya tapi kekasih atau orang yang kita selalu ucapkan "iloveyou" tak semestinya tahu segalanya tentang kita.. kita takkan pernah bisa hidup tanpa kawan tapi kita bisa hidup tanpa kekasih...

sahabat...aku masih berharap agar engkau masih menyedari aku di sini.. masih mahu bersama dengan aku tika aku senang mahupun susah, di kala aku sedang kesedihan mahupun sedang mengecapi kebahagiaan.. aku masih perlukan kau wahai sahabatku.. aku selalu berkata "engkaulah sahabat dunia akhiratku".. aku berharap kau mengerti apa yang tersirat di sebalik ayat yang pernah aku katakan kepadamu.. cukuplah sekadar engkau mengerti bahawa aku masih perlukan kau sahabat.. masih inginkan kau untuk berada disampingku..

kepada sahabat-sahabatku... TERIMA KASIH... kerna sudi menjadi sahabat kepada seorang insan yang tak sempurna iaitu TIEHA ROSELI... maafkan aku andai aku pernah menyakiti, mengabaikan, memungkiri janji, menguris hati dan segalanya.. namun,kamu semualah yang mewarnai hidup aku.. TERIMA KASIH SAHABAT-SAHABATKU.. :))


                                            that is call as "SAHABAT"

2 comments: