Tuesday 6 March 2012

My Girlfriend . . .

hyepppp ! hari ney aku nak kenalkan girlfriend aku yang paling aku sayang... mula2 aku tak kawan dengan dia tapi dia kawan dengan girlfriend aku yang lagi sorang iaitu cik azlin... tapi,girlfriend aku ney memang terer kot pikat orang.. senang2 je die jadi girlfriend aku.. hehehe.. aku sayang die sangat2.. aku suka bila bersama dengan die.. aku suka bila die buat aku gelak.. dia selalu ada untuk aku.. tapi,dia kini sudah tinggalkan aku pada 21 januari 2012... dia tinggalkan aku keseorangan di IPOH.. aku rindu sangat2 dengan dia.. T.T


                                            kita bersedih bersama-sama...


kita belajar bersama-sama..


                                       bersuka-duka bersama-sama...


tersenyum bersama-sama...


                                               aku rindu nak jumpa kau...
                                     harap kita tak putus kawan sampai bila-bila...


harap kau tak akan lupakan aku di sini... aku akan selalu ada untuk kau...
 kau SAHABAT dunia akhirat aku.. SHARIFAH SHAKINAH BINTI AZMUDDIN.. 
! ! ILOVEYOUSAYANG ! !



No comments:

Post a Comment